Zamówienia

KONTAKT

Napisz lub zadzwoń do naz. 

JAK ZAMAWIAĆ

ZAMÓWIENIA

  1. Wybierz produkty które Cię interesują.
  2. Wyślij do nas maila na adres adam@evadam.pl podając kody wybranych produktów i ilość zamawianych sztuk.
  3. Podaj w mailu swoje dane i adres dostawy, oraz preferowany rodzaj przesyłki – poczta lub do paczkomat.
  4. W odpowiedzi podamy nr zamówienia, potwierdzimy kwotę oraz podamy dane do przelewu. W przypadku chwilowego braku towaru, zostaniesz o tym powiadomiony. Podamy też przybliżony czas realizacji. Będziesz mógł zdecydować czy chcesz realizować zamówienie częściowo, czy poczekasz na wszystkie produkty.
  5. Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do wysłanie, powiadomimy cię o tym byś mógł dokonać przelewu (ważne byś w tytule podał nr zamówienia).
  6. Po zaksięgowaniu wpłaty, wyślemy produkty w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.

ZAMÓWIENIA SPECJALNE

Możesz skomponować własny zestaw z elementów naszej oferty, bądź nabyć jeden element z dostępnych zestawów (np jakąś szczególną figurkę lub element wyposażenia). Większość produktów naszej oferty to skala 1/87, ale jeśli chciałbyś zamowić element w innej skali (1/72, 1/120, 1/144 1/160)to także traktujemy to jako zamówienie specjalne.

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia warunków realizacji takiego zamówienia. Terminy i warunki realizacji takich zamówień ustalamy drogą mailową.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

CZAS REALIZACJI

Przy dostępności towaru wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Potwierdzenie wysyłki wysyłane jest również mailowo.

W przypadku chwilowego braku towaru, zostaniesz o tym powiadomiony. Podamy też przybliżony czas uzupełnienia stanu towarowego. Będziesz mógł zdecydować czy chcesz realizować zamówienie częściowo, czy poczekasz na wszystkie produkty.

płatności

Evadam
ul. Braci Wagów 1/38
02-791 Warszawa
NIP: 527-108-55-19

Dane do przelewu:
IBAN: PL89102010970000740200550996
SWIFT/BIC: BPKOPLPW

Reklamacje i zwortu

REKLAMACJA

Będziemy wdzięczni jeśli zaczniesz procedurę reklamacyjną od kontaktu telefonicznego lub mailowego by opisać zaistniały problem. Pomoże nam to znaleźć najlepsze rozwiązanie dla obu stron.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Opisz w mailu kod produktu, przyczynę reklamacji, nr zamówienia i datę zakupu. Podaj swoje dane – imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu.
  2. Odesłanie produktu – Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu poprawnie opakowanego.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Evadam
    ul. Braci Wagów 1/38
    02-791 Warszawa

ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij całość na podany powyżej adres.

Translate »